Aankomst da nang - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Lieke Asscheman - WaarBenJij.nu Aankomst da nang - Reisverslag uit Da Nang, Vietnam van Lieke Asscheman - WaarBenJij.nu

Aankomst da nang

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

15 Oktober 2017 | Vietnam, Da Nang

Zo na een lange maar goede vlucht met overstap in Hongkong aangekomen in da nang. Op het vliegveld moest ik nog even op mn tas wachten want de bagage band was stuk. Eenmaal buiten stonden mr Viet en Ly mij op ye wachten om me naar het volenteershuis te brengen. Hele lieve mensen. Vertelde meteen wat over het project en hoe we moesten rijden. Niet dat ik dat opgeslagen heb....maar hoef gelukkig niet te rijden.
In het huis zitten nog 2 Nederlanders en iemand uit Oostenrijk. Ook hele lieve mensen. Meteen een rondleiding gehad en later op de dag rondje rond het huis gelopen. Allemaal leuke cafés op de hoeken van de straat. Wel hebben ze hier weinig blanke mensen gezien. Zei zelfs een vrouw wat over mn grote borsten. Ze keek er vol bewondering naar....en zei very big he. Vergeleken bij de Vietnamese vrouwen is dat natuurlijk ook.
Gaan zo de stad in en hapje eten. Dan op tijd naar bed en morgen aan de slag. Ben heel benieuwd. Heb al veel gehoord.

• 15 Oktober 2017 - 11:29

Morea:

Goed om te horen dat je veilig bent aangekomen! Leuk dat er ook Nederlanders zijn ;) met die cafés zit je wel goed haha en die botsten ja daar kun je niet omheen whahaha de vietnamese vrouwen zullen jaloers zijn!

• 15 Oktober 2017 - 11:37

Willemijn :

Ha!
    Super, je bent aangekomen!
    Leuk dat de eerste indrukken goed zijn.
    Eerst lekker bijslapen!
    Liefs

• 15 Oktober 2017 - 12:28

Ferdinanda:

12 geleden hebben we nog geappt, inmiddels ben je op plaats van bestemming en ga je weer op verkenning uit. Heb je ook nog geslapen