Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieke Asscheman - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lieke Asscheman - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke

13 Oktober 2017 | Nederland, Amsterdam

Dag voor vertrek verblijven we in een hotel. Samen nog lekker wat drinken en eten en uiteraard genieten van elkaar...Morgen vliegen naar Vietnam. Ik heb er zin in!
En dit is eigenlijk een proef bericht om te kijken of het werkt. Ha ha ha. Zo handig ben ik namelijk niet met computers.

• 13 Oktober 2017 - 17:12

Danielle:

Je eerste bericht geplaatst! Ik ben benieuwd naar je reisverhalen en foto's.
    Fijne avond nog samen en dan morgen echt vertrekken, hele goede reis en geniet van je avontuur! Groeten aan Thieu. Liefs Daan.

• 13 Oktober 2017 - 17:24

Kees:

Veel plezier nog vandaag . Morgengaat het echt beginnen.

• 13 Oktober 2017 - 17:52

Morea :

Het is je gelukt hoor haha nogmaals veel plezier he! Xx

• 13 Oktober 2017 - 21:40

Corrie & Peter:

Een goede reis toegewenst!!!